Στις 4 Δεκεμβρίου οι μαθητές της Γ και Δ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αχαΐας γιορταζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Ηταν μια ξεχωριστή ημέρα συνεργασίας, δημιουργικότητας
MoreΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε μια βιωματική δράση διατροφικής αγωγής από τη Σχολική Νοσηλεύτρια, Αθανασοπούλου Βιβή για τους μαθητές της Α’ και Β’ τάξης, με στόχο την εξοικείωσή τους με τις
More1ο Εργαστηρίο Δεξιοτήτων – Διατροφή – Α΄ Τάξη
Στην πρώτη θεματική ενότητα του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων που αφορά στην υγιεινή διατροφή, οι μαθητές της Α΄ τάξης συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό σε μια σειρά από δραστηριότητες που τους βοήθησαν να
MoreΓ Τάξη: “Όλοι μαζί στη σχολική ζωή”
Είδαμε το βίντεο “Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουν” και στη συνέχεια βάλαμε στο βαζάκι τις λέξεις που πληγώνουν. Έπειτα συμφωνήσαμε ποιες λέξεις πρέπει να χρησιμοποιούμε καθημερινά για να
MoreΗ Β τάξη στο Δέντρο των Ξωτικών
Τα παιδιά της Β τάξης πήγαν μια ωραία χριστουγεννιάτικη βόλτα στο Δέντρο των Ξωτικών. Επισκεφτήκαμε το Βασίλειο των Παιχνιδιών, των Ζαχαρωτών, των Μεταμορφώσεων, της Ανατολής, γράψαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη,
More





